Sule34 sabah kalktığında genellikle çorba içiyoruz öğlen o gün ne yemek yaptıysam ondan yiyoruz sonrasında atıştırmalık veriyorum kek, bisküvi meyve tarzı şeyler akşam yine çorba ve günün menüsünde ne varsa onu yiyoruz, sadece gece yatarken mama içiriyorum. Gece 2 kez falan mamaya kalkıyoruz.