Deletedmom_62 a aaaaaa inanmıyorum dedim heralde uyku sersemi yeni hesap açıp bu postu yazdım😂 bu benim kanayan yaram ve asla kabuk bağlamıcak sanırım burdan taşınmadan. Üst kat komşumun 2 oğlu var ve biri 8 biri 10 yaşında küçükte değiller alıp karşına konuşmalıl yaştalar ama asla ayıptır yapmayın diyen yok. Koşmalae bağırmaşar kavgalar evde davul calmalar müzik açıp halay cekmeler günüm her saati. Gecede 12 den önce uyumazlar tatil zamanı 1 2 o saate kadar susmuyolar. Kavga bile ettim komşumla birbirimize girdik önce rica ettim tersledi beni okadar da hanzolar bana rahatsız oluyosan çek git dedi sonra şalter attı zaten bende. Böylede yüzsüzler ve kavgalı olmamıza rağmen hala devam ediyolar bıktırma politikası. Dün cocugu uyuttum ve çivi çakma sesiyle uyandı aksamın 9 unda yani gülermisin aglarmısın. Ay cok uzun oldu ama içimi dökesim vardı cok doluyum bu konuda anlatsam sabaha kadar susmam😬😬😬