Helensmomy Kızlar bebeğimde reflüden şüpheleniyorum ve burnu tıkalı gibime geliyor, 2 haftalık bebeğin burnunu serum suyu ile temizlemenin bir sakıncası var mı? Siz hiç denediniz mi? 2 haftalık bebek için soruyorum.
Sgnnn Helensmomy serum fizyolojik damlatıp otribebe ile çekiyorsun canım. Temizlemek gerekiyor zaten ağızdan nefes alamadıkları için burunları hep açık olmak zorunda. Ben hergün temizliyordum 10 aylık hâla aynı. İnternette bebeği yana yatırıp serum fizyolojik sıkıp ters çevirip sırtına vuruyorlar. Doktoruma sprduğumda sakın öyle birşey yapmayın ben doktor olarak korkuyorum ciğerlerine kaçabilir demişti
CihangirAslan0 Helensmomy vanım serum fizyolojik damla var bi kaç damla damlatıyosun ben ağlarken atıyorum çünkü sıktığımda refleksle burnunu çekmiş oluyo tam olarak gidiyo serum burnuna benimkindede tıkanıklık var hastanedede açmışlardı sonra bunu önerdiler
NursenaT Helensmomy canım bebegın henuz cok kucuk sadece bı kac damla serum fızyoljık yeterlı olucaktır sakın bu haftalarda aspıre etme cunku daha cok ve hassas sadece serum fızyoljık damlatabılırsın
Lalalac Benim bebegiminkini daha hastanede temizlediler ama nasil bilmiyorum. Ogretin dedim ama kendi derdime dusunce unutup ciktim hastaneden:/
AksuS Ben 1 aydan sonra günlük olarak temizliyorum. Enjektöre 2 cc serum fizyolojik çekiyorum kafasını yana çevirip 1 ccyi üstte olan burundan veriyorum kaldırıyorum sırtına pat pat vuruyorum sonra diğer taraftan aynı şeyi yapıyorum eğer burnunda hala birşey görüyorsam aspiratörle çekiyorum. Doktor sabah akşam yapabilirsin dedi ama ben günde 1 veya 2 günde 1 yapıyorum
Ecayb Sadece serum fizyolojik kullan.günde dört sefer falan yapabilirsin. İlk iki aya kadar otribebe önerilmiyor. Fazla çekmeye bağlı burunda ödem yapabiliyor.