Kızlar bebeğim 3 ay 20 günlük. İlk günden beri gazlı bir bebek çok huzursuz. Bugün acile gittik başka bişey için. Röntgen çekin dediler. Sadece gaz problemi var sarı alana gidin fitil versinler denildi de biz korktuk yaptırmadık. Yaptırıp faydasını gören var mı