Herkese iyi geceler 3 aylık bir bebeğim var 90 cc mama içip ve meme emip 9 buçuk gibi uyuyor 40 dakika kadar uyuyup tekrar uyanıyor yine biraz emip uyuyor sabah 5 te kalkıyor tekrar mama yiyor bu zaman aralığında ben de uyandırıp meme ya da mama vermiyorum doğru mu yapıyorum acaba aranızda bu şekilde yapan var mı bebeklerinizin uyanmasını bekliyomusunuz