Armoni Kızlar selam salı günü tam 2 aylık olacağız aşımız var verem aşısı hemşire ateş yapabilir dus aldır gelirken dedi en cok korktuğum şey ateş havale falan yeni anneyim cok korkuyorum aşı yaptırmaktan bebeğime ateşi cok mu olacak nasıl olacak cok endişeliyim 😰😰 yaptıranlar yorum yapar misiniz
PatronBebek Armoni benim iki çocuğuma da hiç ateş yapmadı. Olsa da calpol verirsiniz düşer. Sakin olun endişelenecek bir durum yok.
Sarecimm Armoni biz de korkuyorduk ama bir hafta önce olduk hiç ateşi falan da çıkmadı, çıkarsa da üstünü inceltirsiniz ateş düşürücü verirsiniz stres olmanıza gerek yok
Tatlibirkizinannesi Armoni ates olacak diye kendini sartlama bizde olmadı. 3.ay ozel asısı yaptırdık bexero o zmn biraz ates yaptı calpol verince dustu. Stres yapma rahat ol
Elfelf475 Armoni duş aldırma sebebi uzun bir süre duş alması yasak diye. O yüzden banyo yaptırıp götürdük biz de. Bizim ateşimiz çıkmıştı ama öyle aşırı değildi. Her bebekte ateş yapacak diye de bir şeyi olmuyor.
Ecemce Geçen hafta olduk biz hafif ateşi çıktı ateş düşürücü vermedim ıslak bez koydum alnına boynuna geçti. Bide halsizlesti bütün gün uyudu.
Elmsnghn Armoni bende korkuyordum hemşire eve gider gitmez calpol ver dedi. Ateşi olmasa bile ağrısı vs olur diye sanırım. Yarım çay kaşığı verdim çok az. Elhamdülillah ateş vs olmadı ama sabah 10 da olduk sabaha kadar nöbet tuttuk.
Zehra5050 Armoni bizde ateş yapmamisti korkmayın ateş çıksa bile yüksek olmuyor 37 falan oluyor, olursa calpol verin diyo hemşire
Nazlimu_ Armoni bizde de ateş olmamıştı. Ebe ateşi olursa yada huzursuz davranırsa bilki ağrı yapmıştır calpol ver demişti çok şükür gerek kalmamıştı. İnşallah sizde de gerek kalmaz. Şu aşı olaylarından bende çok korkuyorum zaten iğne fobim var. Çocuğu bile tutamıyordum aşı olurken. Yarın bizimde aşımız var stresi kaç gün önceden aldı beni
Olimbonii Armoni Hayir cok ates olmuyor ben 6 saatte bir calpol verdim 37 yi gecmedi hemde calpol agrisini aldi rahatladı endise etmeyin sadece huzursuz oluyorlar geciyor bir kac güne
Ftttmm Armoni bizde 1 hafta önce olduk akşamına ateşlendi ateş düşürücü verdim üstünü tek kat giydirdim 38 i geçmişti ateşi hemen düştü. Bende çok panik yapmıştım ama bu aşı ateşi çok riskli değilmiş sanırım hemşire arkadaşım emiyorsa boş boş bakmıyorsa sorun yok demişti bol bol emzirdim.
Melis1706 Armoni asidan geldigi gibi calpol icirdim atee cikmasini beklemedim oylenzaten huzursuz oluyorlar cok hic bi ates yasamadim yarin 4.ay asilari var onlarin devami yine aynisini yapicam hatta kimisi asida oncede veriyormus
Mminigimm Armoni bizde hiç bi aşı ateş yapmadı sakin kal olumsuz düşünme sirkeli su tehlikelidir aklında olsun eklem yerlerinden ılık sulu bezle düşürmen lazım çıkarsa ateşi
TugbaKK Ben de sizin gibi aşırı korkuyordum . Ama çok şükür bizde de ateş yapmadı. Eğer yapsaydı calpol hazırdı bende de.
Hbpx Armoni 3 gün banyo yapmıyor verem aşısını olunca . Biz olduk hiç bir yan etkisi olmadı çok şükür korkmayın hiç 🙏
sessizkuzucuk Armoni geçen hafta yaptırdık çok şükür ateşi çıkmadı. Ama huzursuzluk vardı, sanırım ağrısı da olduğu için ağlıyordu. Parol verince ilk gece biraz daha rahat uyumuştu. Siz sürekli takip edin, çok kalın giydirmeyin
Hndealnathn Birkaç gün yıkamayın diyorlar evet.dus aldırıp ılık kompres yaparsınız 6 saatte 1 1 çay kaşığı calpol düşmezse 8 saatte 1 yarım fıtıl demişti bize doktorumuz.verem aşısı olan kola su degmesini istemiyorlar bir tek zaten bu asida yikamiyorsunuz sonraki asilarda 12 saat gecince doktorumuz ateş halinde duş aldirmanizda sakınca yok demişti.tam net ateşi çıkacak diye birşey de yok hiç ateslenmeyedebilir