Olimbonii Sadeturkkahvesi oglumda her bezi kullandim sleppy molfix baby turco goon premium suan sleppy külot bez kullaniyorum külot bez daha sıkı belden ve bariyerleri oyle geldi bana sizdirma filan ne gunduz ne gece yapıyor bikere değişiyorum yatarken sabaha kadar ayni bezle duruyor
sedaozan Sadeturkkahvesi numarası küçük ya da büyük olabilir mi bezin acaba. Sleepy kullanıyoruz biz oğluma 18 aylık arada evet sızma olmuyor değil ama genel anlamda memnunuz
Sadeturkkahvesi sedaozan benim oğlumda 17 aylık 5 numara kullanıyorduk goonda 6 denedim külot bez yine sızdı
AyyuceNurY Sadeturkkahvesi 2 yaşında oğlum var bende baby me kullanıyorum bez kilot bezinde bizde yaşadık üstüne çıkıyordu ama normal bezinde çıkarmıyor birde numara büyğk bez alıp deneyşn 2 aylık opluma da baby me kullanıyorum çok memnunum
arslaninannesi98 Sadeturkkahvesi goon tek geçerim birde erkek bebekte 1 beden büyük bez alınmalı sorununuz çözülecektir goon markasında
menek16 Sadeturkkahvesi bez bedeni küçük geldiginde yaşıyorum bu sorunu sadece prima molfix sleepy kullandım goon aldım denemek için bi tane denedim gece taktım onda da sorun yaşamadım
sakinolpelincim Sadeturkkahvesi bizde gece gecirmeyen bir Prima birde a101 in bezi Sofia. A101 den aldığım bezi çok uyguna denemek için almıştım çok memnun kaldım evde Molfix sleepy fln da var bitsin diye gözüne bakıyorum bundan sonra direk a101. Sabah yine çiş kaka ne varsa taşmış çocuğu yıkadım komple.
delirmeceler Sadeturkkahvesi prima premium care 12 saat ktek bir sızdırma yok evet pahalı ama çocuğumuzdan önemli değil sadece gece takarsınız gündüz istediğiniz bezi yine kullanırsınız
Mrt06 Sadeturkkahvesi ben molfix kullanırken aynısı oluyordu sureklı ıslanıyordu baby turko aldım bıda sızma hıc olmadı
edsn1 Sadeturkkahvesi Molfix kesinlikle dışına taşırmaz bir beden büyük alma zamanı gelmiş bir de öyle deneyin
Marselinannesi Sadeturkkahvesi Merhaba, gündüz sleepy kullanıyoruz ama gece sleepyden hep kaçıyordu , gece prima kilot bez kullanıyorum çözümü o şekilde buldum. Fiyatı biraz pahalı oluyor ama sadece gece kullanıldığı için avantajlı oluyor.
merve171214 Sadeturkkahvesi Doğduğundan beri prima premium care kullanıyorum hiç böyle bir sorun yaşamadım molfix ve sleepy denedim aynısı oldu prima gerçekten bu konuda çok iyi
Tecrubeli_anne Sadeturkkahvesi erkek bebekler de öne doğru verip taşıyorsa sünnet ettikten sonra taşma olmuyor diye duydum bende sünnet ettireceğim inşallah bebeğim 4 aylık
Gamze_ozbek1 Sadeturkkahvesi kesinlikle prima premium care almalısınız ben doğduğundan beri kullanıyorum asla ıslaklığı yok zaten kullanınca anlarsınız diğer bezlerle arasındaki farkı bariz belli