Kızlar benim 1,5 yaşında bir oğlum var ve hamileyim iki aylık doktor artık kesmem gerektiğini söyledi ama sabaha kadar 4 kere memeye kalkıyor ve emerek uyuyor vermezsen ağlıyor susmuyor her yöntemi denedim salça vb yinede tiksinmiyor biberon sütü de asla içirmedim meme yerine fikri olan varmı uykusuzluktan olmek üzereyim :(