Arkadaşlar oğlum dün tam 8 aylık oldu. Bu güne kadar sabah kahvaltı + ara öğün + akşam çorba vererek ilerledim. 8. ay itibariyle kaç öğün vermeliyim? Bu ayda nelere başlayabilirim? Siz gün içinde neler yediriyorsunuz?
Bununla alakalı post aradım ama yoktu. Hem de herkes faydalanmış olur ❤️