Ben 5 gündür delirmek üzereyim gece asla Uyutamıyorum uykusu varken dişten dolayı olduğunu tahmin ediyorum çünkü emerken ısırıyor. Ama bunun yanı sıra gündüz çok uyuyor. Bugün sabah toplam 3 buçuk saat uyudu. Sadece öğlen 12 1 de uyumayı denicem normalde 10 da uyur.
Sonra akşam 8 de uyutsam. Bu sefer yine alışkanlıktan ikinci uykuymuş gibi 1 saat uyuyup uyancak. Öfff çok zor gerçekten.