Merhaba kızlar 18 aylık ve 4yasında iki kızım var büyük kızım bu sene kreşe başladı allahım başlamaz olaydı sğrekli hastalanıyo mikropları getiriyo kardeşinide hasta edıyo ama benm derdim küçükle ayda iki kutu antibiyotk kullanıyoruz neredeyse sürekli bademcikler iltihaplı sürekli grip artık yıldım cocougumn hasta olmasınamı yanayım sürekli ilaç ilaç ilaç ne hapacağım bilmiyorum bağısıklık güçlendirici önerinz varmı🙏🙏🙏🙏