Meneksee_9 9aylık bebiş anneleri bir gününüz nasıl geçiyor? Kaçta kalkıyorsunuz ne zaman, ne kadar, ne yemek yediriyorsunuz?uyku düzeniniz nasıl?günlük yaptığınız aktiviteler neler? Hadi konuşalım:)
Aslananne1 Meneksee_9 9 da kalkıyoruz ilk mama sonra kahvaltı etkinlik yok sürekli mizmiz sürekli ağlıyor oyuncak nedir bilmez sonra ilk uyku uyur kalkar önce mama sonra akşam yemeği yine etkinlik ykk😀yine uyur kalkar sonra yine mama aksam saat 8 gibi pirinç unu 9 buçuk gibi de yatar bazen aksam 11 de yatar 12 de yatar değişiyor
hayalperest__ Meneksee_9 sabah 8 de uyanır. mama bazen ilk kahvaltı sonra bırakırım oyun halısına döner durur oynar bağırır arada ağlar. 1 de uyuturum 10 dk sonra uyanır yine uyuturum. 20 dk sonra uyanır .yine uyuturum 10 dk uyanır, kaldırırım. sonra biraz oyun çorba yemek yer. 5 gibi uyutrm 10 dk uyur uyanır kalkar uykusuz olduğu için ağlar kucağımda bi sağ bi sol gezdırırım akşam 9 gibi uyumaya geçeriz uyanır aralıklarla uyması 3 4 buluyor ertesi gün yine aynı şeyler
kelebek_17 Meneksee_9 9 da kalkıyor kahvaltı yaptırıyorum. 11-12 gibi uyuyor bazen 2 bazen 3 saat. kalkınca çorba veriyorum. sonra meyve yiyor. 5 gibi akşam yemeği. 7 de gece uykusuna yatıyor. uyanık olduğu her an evi keşifte çok hareketli hiç durmuyor sürekli oynuyoruz. sabaha kadar 3-4 kez emmeye kalkıyor. dışarı çıkıyorsak ya da bize misafir geliyorsa bütün düzen gidiyor. gece 12 de bile uyanık olabiliyor.
Brcnnnnn Aslananne1 Aynıyız 9 ay 15 günlüğüz normalde 8 olmadan uyuyan bebeğim 1 aydır uyku yok yemek de yemıyor 12 ye kadar direnıyor uyumamak ıcın hep huysuz vallahi dermanım kalmadı
Aslananne1 Brcnnnnn yemin olsun az önce pirinç unu yaptım yemedi ağzında tutuyor su gibi oluyor dökülüyor ağzından tabaktaki de su gibi oldu en son bağırdım napim bizde insanız sabrım kalmadı artık sürekli mizmiz sürekli huysuz bu nedir yaaa dis diyecem ama değil doğduğu günden beri böyle yakınımda kimsem de yok olsa verecem alsin 2,3 gün getirmesin yanıma belki size gattarca gelecek ama gören herkes sabir versin sana diyor 2 saniye bile susmuyor hep mizmiz huysuz ağlıyor delirmeme az kaldı icimi döktüm ya kusura bakmayin
Brcnnnnn Aslananne1 Valla aynıyız diyebilirim benimde doğduğundan beri hep aynı kolikti ilk 3 ay o bitti dedim meme reddi oldu ondan sonrada düzgün yemıyor içmiyor mamayı bile zor içiriyorum