Kızlar herkese iyi akşamlar yaklaşık 1 ay evvel kızımın bez bölgesinde kızarıklıklar meydana gelmeye başladı ben biraz kendim çözmeye çalıştım 1 hafta falan olmayınca cildiyeye götürdüm kremler verdi iyi gelmedi hatta vücudunda döküntüler oluşmaya başladı alerji damlası kullandık hala iyileşmemişti tekrar cildiyeye gittik kortizonlu krem verdi çok kullanmak istemedim Çocuk alerji doktoruna gittik kankadan bazı alerji testleri yapıldı sonuçlar negatif 4 gündür lugol kullanıyorum kremlere göre daha iyi gelmeye başladığını görüyorum bez değiştirdim tabi hala tam anlamıyla iyileşmedi Başına böyle bir şey gelen var mı deneyimlerinizi paylaşır mısınız