Nslhn5561 Kızlar ben çözemedim valla 🤷🏼♀️🤦🏼♀️ 120 cc 3 er saat arayla mama veriyorum bebeğime emziriyorumda(tek göğüs) ama çok çabuk acıkıyor acıkınca aşırı ağlıyor mama verince hemen susuyor. mamadan kaynaklı mı sizce ??
Kuzeybabyy Nslhn5561 genelde tok tutmadığını söylüyorlar bende öyle düşünüyorum çok güzel mama ama tok tutmuyor aptamile geçtik bu sebepten ötürü
Sellyslly Nslhn5561 İkizlerim doğduğu günden beri hipp combiotic kullanıyorum. Doymuyorlar diye düşünüp mama değiştirdim ve o gece neredeyse acillik olucaktık gaz sancısından hemen geri döndüm hippe Hipp mamalarda özellikle combiotic anne sütüne en yakın ve sindirimi cok kolay olduğu için cok cabuk acıkıyor demişti doktorumuz.
kasimonbes Nslhn5561 hipp mama evet doyurmuyor diyorlar ama su yuzden; anne sutune en yakin ve sindirimi en kolay olan mama oldugu icin cabuk acikiyor. 3.5 aylik olduk eskisi kadar acikmiyor hatta 4 saatte bire dustu yeme saati. Zamanla oturur merak etmeyin
Nslhn5561 Kuzeybabyy mama değiştirmeyi düşündüm ama içeriği temiz anne sütüne yakın Hipp diye çok okudum
Nslhn5561 Sellyslly bende korkuyorum değiştirmek istemiyorum siz nasıl ayarlıyorsunuz mama verme saatlerini kaç cc