SevgiVeysel keşke sıkmasaydınız. İnanır mısınız benim oğlumun 3 4 ay boyunca o kadar çok şişmişti ki aşı yeri, doktora götürdüm en son korkudan. Doktorun dediği tek şey bazı bebeklerin teni hassas olabiliyor ya da ebenin vuruş şekline de bağlı. Bazı bebeklerin kolu mesela şişiyormuş, ama oğlumun inanılmaz bir şekilde aşı olan yeri şişmişti ve iltihap gibi birşey yapmıştı.Doktor koltuk altında beze olmadığı sürece herşey normal olduğunu söylemişti. Hep kabuk atıp kanıyordu,doktor ebe sakın elleme o iyileşir verem aşısı öyle yapabilir demişti ve kendiliğinden geçti