Tebessumj_08 Arkadaşlar evde saçımı boyadım ateş kızılına saçlarımın uçları önceden sarıydı dipleri ve uçları rengi çok güzel tuttu ama ortaları tutmadı koyu kızıl oldu dip ve uçları açık kızıl oldu ne yapmam lazım acil yardım edin 😔