OzEnAr bebebeklerin ilk bir kaç ayda, ayda ortalama en az bir kilo alması beklenir. biz de aynı durumdaydık kilo alamasa mama verecekti. 2.920 ile doğdu 15 günlükken ancak 2.920 oldu tekrar . süt arttırıcılar ve emzirdikten sonra takviye olarak anne sütü sagıp verdim. kilosu normale döndü. aylık 900 gr 1 kilo arası aldı. bestlak ta kullandım. ama encok kuru dut kaynatıp içtim o süt yaptı , birde bol su . tahin helvası.tahın pekmez falan yiyin. onlarda işe yarıyor. eğer ararız etmiyorsa ayva armut kompostosu yapın kendinize çok güzel süt yapıyor tamda mevsimi hem.