AntiFilozof canım ben hiç eğitim vermedim, biz tuvalete girip çıktıkça soruyordu, ben de çiş yapıyoruz diyordum, sonra lazimligina getiedi bezini çıkardı bende çiş yapacagim dedi ve o gün bugündür kendi yapıyor tuvaletini, 2.5 yaşında bir kere bile halıya vs hic isemedi, dışarı felan çıktığında çişini tutuyor , cisi geldikçe direk lazimligina gider. Ben hiç zorlamadim tuvalete girip çıktıkça çiş yapıyoruz diye diye ogrendi