Güzel anneler merhabalar. İyi akşamlar. Yeni haftanız mis gibi gelir umarım.
Bebeğim 10,5 aylık ağzında 7 tane diş… ısırıyor arkadaşlarım. Hem de çok kötü ısırıyor. Özellikle omzum.. kollarım, yüzüm de dahil olmak üzere morartıyor resmen 🤦🏻♀️ Babasının parmakları aynı şekilde.. kucağına alanın omzundan bi kıt alıyor resmen 🤦🏻♀️ Geçiyor mu bu? Nasıl geçer? Yolu yordamı var mıdır? Yaşayan bilen okuyan bilgi sahibi olan kim varsa yardıma açık ve muhtacım 🤦🏻♀️