NM_mom Kızlar selam bebeğim 3 ay 22 günlük ev kedimiz tırmaladı çok mutsuzum, kuduz aşısı ve karma aşısı var ama korktum yine de. Dışarıda çıkıp geziyor var mı başına gelen🥺