PatronBebek Kızlar kızım 5 buçuk yaşında. Üst iki dişi sallanıyor ama yaklaşık 2 aydır aynı sallanıyor. Acaba beklesem mi yoksa doktora mı gideyim çıkarsın. Çıkarırsa daha uzun zaman öyle dişsiz gezecek bilemedim bunu yaşayan büyük çocuğu olan var mi acaba
Burcuervaada PatronBebek bence bir doktora gidin çünkü benim kuzum 2 yaşında kaybetti alt 2 on dişlerini sallanıyordu diliyle ite ite düşürdü . Neden sallandıgınıda bilmiyoruz biz görmeden düştü mü bir yeremi çarptı bilmiyoruz. Doktora götürdüğümüzde küçük diye birsey yapamadı. Kemiklerle alakalı da olabilir dedi çünkü .
Elf123 PatronBebek bırakın kendi düşsün kızımın üst dişlerin diş çıktıktan sonra yeni dişin patlaması dokuz ay sürdü
Burcuervaada PatronBebek teşekkür ederim 🙏 sizlerede çok geçmiş olsun en kısa zamanda doktora gösterin bi.
PatronBebek Elf123 evet çok yavaş geliyor heralde. Dişçiye götürsem hemen çıkaracak. Bu sefer uzun süre dişsiz kalacak. Ama böyle de rahatsız sallandığı için birşey ısıramıyor bazen acıyor diyor falan ikilemde kaldım
Elf123 PatronBebek dişi çıkıncaya yine ısıramayacak uzun bir süre yan dişlerini kullanmasını söyleyin unutup dişledigi için acıyordur