muratnannsi merhaba öncelikle ben sütünüzün azaldığını sanmıyorum hepimiz çok korktuk deprem bölgesinde yaşıyoruz biz de.. bol su için lütfen ve moralinizi yüksek tutun bebeğiniz için ♥️ bebeğiniz 6 aylıktan büyükse doktorlar gece beslenmesine gerek yok deniyor. Benim kızım 13 aylık gece uyandığında ben emziriyorum. siz de emzirin