İyi aksamlar sevgili anneler benim ilk anneliğim bebeğim 8 aylık olduk hala düzenimiz yok ilk zamanlarda sütüm tazzikli geldiği için hep boğulma vakası yaşadık gitmediğim hastane kalmamıştı ilk aylarda hep burun temizliği diyip gönderdiler bu süreçte çok korktum ve 2 kere ilaçta boğulma yaşadık calpol şuruptan dolayı ilkyardımı ben yaptım İşin özü boğulma korkusu var bende suyu bile tam yutamıyor genzine kaçıyor öksürüyor bazen . 6 aylık başladım ek gıdaya yoğurt sevdi kabak havuç patates karnabahar hariç herşeyi sevdi ama ben nasıl ayarlıcam nasıl beslicem bilmiyorum bi düzenimiz yok şuan sadece yoğurt arada yumurta süzme peynir tuzsuz yediklerimizden suyunu az yiyor gerisi emiyor suyu hiç sevdiremedim içmiyor zorla veriyorum pipetli alıştırma bardağı herseyi aldım su içsin diye nasıl yapıcam ben bu ek gıda işini hep püre versem pütürlü yemicek ben istiyorum çiğneme refleksi gelişsin okuyorum ama benim oğlum yoğurt kıvamında gıdaları yiyebiliyor sadece ne yapmalıyım var mı bi kitap uzmanı filan geç kaldık uzun oldu kusura bakmayın 😔