Kızlar doğum yaptığımda bir göğsümün ucu vardı diğerinin yoktu uç olanı kolay tutup emdi diğerini verip tutturamadim emdi ama bı kaç defa sonra acıdığı için silikon uç aldım onuda tutmadı açıkçası ucu olanı zorda olsa tutturdum ama diğerini ememedi sonra başka marka silikon uç aldım onu tuttu ama ucu olmayan göğsümden ilkten ememedi diye heralde süt az geliyor gibi hissediyorum diğerinden oyle değil ne yapabilirim