[silindi] merhaba benim kızımda da sol bacagın ölcüsü düşük çıkmıstı kemik tam kapanmamıs dedi doktorumuz kalça çıkıklığı yok ama meyilli demisti 40 gün pavlik bandajı kullandık dereceler eşitlenince çıkardılar 6.aydan sonra tedavinin zor olduğunu biliyorum henüz çocuk sütken iyileşmesi kolay oluyor.