Oğlum 17.ayina girdi doğduğundan beri hep insanlardan korkuyor aşırı tepki veriyor ve ağlıyor. 10bucuk aylikken inmemis testis ameliyatı olmustu ondan sonra daha da çok korkmaya başladı.Bugün bir yere davetliydik gitti birden tepki vermeye başladı ağladı sürekli babasını sayikladi. Hep babasının kucağındaydı böyle korktuğunda eğer babası yanimizdaysa hep onu ister ona daha çok güveniyor sanırım. Ama biz artık tükendik gerçekten ne yapacağımızı şaşırdık. İnsanlar bile şaşırdı. Sizce bir uzmana danışmak gerekiyor mu?