Arkadaşlar merhaba
Bebeğim 2 aylık gündüzleri uykuları ve beslenmesi çok güzel emiyor uykuya dalıyor keyfi yerinde fakat akşam saat 6dan sonra emdiği halde sürekli aranma isteği var emip emip memeyi ağlayarak bırakıyor uykuya dalmıyor saatlerce uğraştıktan sonra yorgunluktan uyuyor o da maksimum 1 saat sonra aynı duruma geliyor. Günlük çişli bez sayısı 5 6 ve geçen haftaki doktor kontrolünde 1 haftada 390 gram almış. Sizce nedeni ne olabilir?