gizemozzz Bebeğim 36 günlük, her gün 4-5 kez kaka yapıyordu birden kaka yapmayı kesti. 4 gündür yapmıyor ıkına ıkına gaz çıkarıyor ama kaka yok mamasına zeytinyağı kattım çok az ama yine birşey yok sizce kabız mıdır
Elifadaannesi gizemozzz mama koyu kıvamlı ise kabız olmuştur bizide reflü maması kabız yaptı annem biz bebekken uyguladığı çözümü uyguladık da şimdi yapıyor oh çekiyorum yarabbim
beyzagl444 gizemozzz benimkide oyleydi doktor dedi hic karismayin kendi duzenini olusturuyor. karismadik 3. ayda duzeldi.
Elifadaannesi gizemozzz poposundan pekmez sıktık🙊🙈ama öyle bi rahatladı ki ben ilk defa kızımı öyle gördüm yapar yapmaz hemen uykuya daldı yavrum onun yüzünden uyuyamıyordu da