Niss1 opitro kullanıyoruz, ilk kullanmaya başladığımız da hafta da 350 gram almıştım. Tabi şimdi az alıyor genel olarakta iştahsız. Ama bir tanıdığımızın kuzeni çocuk uzmanı smayı önermişti, şuan hala kullanıyoruz memnunuz genel olarak. İlk kullandığımızda aşırı derece gaz yapmıştı, bıraktık başka mama kullandık 2 numaraya geçtiğimizde yine sma deneyelim dedik gaz sorunu kalmadı çok şükür