gibicibicis O esnada emin olun çanta hazırlayamıyorsunuz o gece evden çıkarken sadece üstümüze mont, anahtar, cüzdan ve kızımın anne bebek çantasını aldım çekmecede 3-5 tane yedek bez vardı sadece çantaya onları atmak aklıma geldi ne olacağı belli olmaz diye ama detaylı bir valiz hazırlığı yapmak mümkün değil saatlerce arabada bekledik sabah evlere çıktık öğlen tekrardan depreme yakalandık o günden beri evimde değilim yeni geldim ilk kez bu gece uyuyacağım ve ev bana ait değil gibi hissediyorum çok şükür canımız, malımız sağ diyorum ama korkuyla yaşıyoruz o yüzden idareten de bir çanta olduğu kadarıyla hazır edip kapının önüne koymak istiyorum en azından evden kaçarken olurda başımıza birşeyler yıkılmazsa alır kaçarız. Mesela ben anne bebek çantasını hep kızımın dolabına koyardım eşime az önce ya dolap devrilseydi çantasını, montunu nasıl alacaktım o gece