Havvaaaysuna bir tanıdığım bana emen bebeklerin daha az uyuduğunu ve daha sık uyandığını söylemişti. Çünkü bizdede bazen mama verirken 30ccde hemen uyuklamaya başlıyor hatta bazen ağzından atıyor, devam etmediğimde hemen uyanıyor yine mama arıyor. Belki tam doymadan memeyi bırakıyorsa o yüzdende sık sık uyanıyor olabilir. Meme reddinden dolayı sağıp veriyorum + mama ile besliyorum. Belkide bebekten bebeğe fark ediyordur, gaz sancısından vs değilse eminim zamanla düzene girecektir.