Nilist merhabalar benim oğlum da ilk 2 ay emzik almadı 2.ayına girince almaya başladı Şuan 5,5 aylık ama son bir aydır sadece uyurken ağzında tutuyor emmiyor bide bir süre sonra atıyor hemen daldığı gibi geçmem gerekiyormu acaba ya pek emmmiyor emse 6 ay üzeri olanını alırım yani