AliHamzam1 Benim bebeğim şu anda 17 günlük canım zayıflaması çok normal ilk doğarken ödemli doğuyor bebekler ben 37 haftalıkken doğum yaptım 3,240 gr doğdu 5. Gün kontrolünde 3,150 gr düşmüştü. Geçen gün 15 günlük kontrolümüz vardı o zamanda 3,590 gr çıktı. Kilo vermesinden çok korkma. Sütün tabiki bir anda dolu dolu gelmez sen ne kadar çok emzirmeye çalışırsan öyle çoğalır. Ben memeye vermeden önce elimle sıkıp sütümü akıtıp öyle ağzına veriyordum sende öyle bir dene istersen. Sarılık içinde arkadaş demiş zaten göbeğine bastırıp rengine bak belli olur