Elisarli 1 yıl süt sağmış biri olarak söylüyorum gerçekten çok zor ve benim 1,5 yaş arayla iki tane oğlum var. Tek başıma bakıyorum bi yandan süt sağ bi yandan ev işi bi yandan çocuklar perişan oldum ama sağdım sütüm varken bilerek vermemezlik yapamadım. Sana tavsiyem gidebildiğin kadar git 6 ay çok erken bence çok zor ama bence değer