Beraninannesii 8 ay 15 günlük ha geldi ha gelecek bekliyorum anlamıyorum da şiş mi değilmi belirti varmı size zahmet bir bakiverin 😂
Evaninanasi Beraninannesii üst damakta şişlik var. Köpek dişi mi o? İlk o gelecek gibi. Benim bebe 5 aylık. Altlar şişmeye başladı birkaç gündür çok mızmız ve şişlik bariz belli oluyor artık 🤦🏻♀️
Byz2019 Beraninannesii sanki üstteki gelecek gibi ilk beli etmiş kendini ama bizde 5 aydan beri bekledik çıktı çıkıcak diye 10 buçuk aylık çıkarttı 🤭
mrsheisenberg Beraninannesii benimki 7 ay 7 günlük 8 tane dişi var😅 dua edelimde seninkiside hepsi birden patlamasın
Beraninannesii edabolukbasi Hiç yok 😂 5.ci ayda doktoru gelmek üzere dedi bekle Allah bekle diş gelecek😇
Beraninannesii Evaninanasi 5.ci aydan beri köpek dişleri o şekilde alttakiler iniyor şişiyor ama üstler hep şiş 😌
Beraninannesii Byz2019 Ya işte bizimde 5.ci aydan beri o köpek dişleri şiş 😌 belki bizimde öyle olur baba tarafı kuzenleri yaşına yakın çıkarttılar hep
Beraninannesii mrsheisenberg Ay maşallah 🧿🧿 Darısı bize , büyük ihtimal bir başlasa peş peşe çıkartır sanki 🤔😂
mrsheisenberg Beraninannesii bencede peş peşe gelirler hemen, tetagil granür kullanıyorum ben öneririm canım hemen çıkartıyor dişleri
Beraninannesii mrsheisenberg Ben doktora sordum ama önermiyorum onunla çıkan dişler sağlıklı olmuyor doğal çıkma süresine müdahale ediyor dedi ama çocuğumu böyle gördükçe alicam gbi 😬😂
kxbxx Beraninannesii merhaba altta daha çıkacak gibi görünmüyor üstteki 5 aydan itibaren böyleyse diş olmayabilir bir doktora ya da dişçiye gösterin isterseniz diş kisti olabilir tabi gördüğüm kadarıyla yorum yapıyorum siz daha iyi bilirsiniz
Beraninannesii kxbxx Aaa ilk defa duyuyorum hemen araştırıcam. Evet üst 2 köpek dişi 5.ci aydan beri bu şekilde doktoru gelmek üzere demişti alt köpek dişleri de yine aynı şekilde ama onlar ara ara iniyorlar.