melda111 Bolbol sağım yapın benim göğüs pompası kötü idi göğüslerim iyice şişti hareket edemedim en son hastanede tanıştığım bir teyze ilaç şişeleri var ya onun içine kaynar su koyup kaynar suyu döküp içinde onun buharı ile hiç soğutmadan göğüs ucuna taktırdı o göğsümu bildiğiniz sağdı ama acılı oluyor hiç doktora ilaca gerek kalmadan iki ya da 3 seferde mastit bitmişti yoksa gezemiyordum çocuğu kucağıma alamiyordum göğüs pompası eloktronik değilse o da iş görmüyor çünkü