Doktorların çoğu ve spor hocalarının hepsi önermiyor hatta bu süreçte tayt bile giymeyin yediklerinize dikkat edin 6 ay sonra pilatese gidin diyorlar benim doktorum önerdi tayt korseden (hem göbek hem basen için) aldm ama gün içinde kullanımı sıkıntı,çelik balenli göbek korseleri daha iyi ☺️