Deryamaysa Hanımlar merhaba Spinal sezaryen oldum pazartesi günü Nasıl yatmalıyım uzanmalıyım? Sağımda solumda uyuyabilir miyim dikiş yerine zararı olur mu ?
alparslanyy Deryamaysa hicbisey olmaz. istersen yuz ustu yat. sahsen ben canımın acisi bittikten sonra ki zamanlar da hep yuz ustu uyuyordum.
Defnem2222 Deryamaysa bir iki gün sonra yüz üstü yatmaya başlamıştım . Ama ilk zamanlar kalkarken biraz destek isteniyor. 1 haftaya bir şeyin kalmaz
Lalalac Ben yattim sorun olmuyor. Sordum da doktora hatta. Sadece yataktan yan sekilde kalk dedi. Direk gobegin ustune kalkma dedi
Deryamaysa Enisenur ben de öyle dün başladım sağa sola yatmaya Ama narkoz etkili baş ağırdı yorgunluk olunca arabaya binince başlıyor sizde var mı ?