AyEmRa siz tüketmediğiniz için Bi çok şeyi azalmış olabilir çişli bez sayısından anlarsınız ve başka seylere de alerjisi olabilir bnm azaldı ve şuan sadece mama içiyor tüm şikayetler bitti evet emzirmek çok önemli ama bazen olmuyorsa zorlama alı bazen ne yaptıysam sancıları geçmedi bnde bebeğim de çok yorulduk şuan oda bnde rahatız