Açıkçası aklımda epey bir süredir var olan bir düşünceydi tesettüre girmek.Depremle birlikte bazı şeyler iyiden iyiye kafama dank etmeye başladı namazımı elimden geldiğince kılmaya çalışıyorum namaz bitiminde ise açılmak rahatsız etmeye başladı sanırım yavaş yavaş nefsimle savaşım başladı,bi adet elbise ve iki adet şal aldım dün cesaret edip kapansam nasıl olur diye denedim kendi kendime,o kadar hoşuma gitti ki anlatamam o duyguyu.. henüz tam anlamıyla kapanmadım bi kaç parça bir şey almayı düşünüyorum daha ortada bonem bile yok 😅nasipse inşallah en kısa zamanda tam anlamıyla tesettüre gireceğim,açılır mıyım korkusu bende de var elbet ama rabbim onun sabrını sükunetini verir diye düşünüyorum.Darısı isteyen herkesin başına 🙏🏻😇