Gamzelialper Merhabalar dogum yaptm ben dogum ıznım bıttı.kndı doktorum 20 gun rapor yazabılırm ancak dedı aldm rapor bıtmesıne cok az kaldı bebegım suan cok küçük işe dönmem imkansız.en azından 2 ay gecmesı lazm kayınvalıdem bakacak Cocugu ma oda dıyor suan cok kucuk bırazda huysuz en azından 2 ay gecmesı lazm cok caresızım izmirde hangı hastane heyet raporu verlr cok arastırdm sordm ama yok ızmırde oturan anneler bılıyorsanz yardımcı olur musunuz
Ayseglx Gamzelialper doğumdan sonraki 8 haftalık izniniz bittikten sonra mı 20 günlük izin aldınız bende doğum iznimi aldım bittikten sonra yine izin kullanmak istiyorum ailem uzakta bebeğimi güveneceğim kimsem yok o yüzden soruyorum
Kevoli Heyet raporu almak artık çok zor beş beş almak daha kolay aile hekiminden,acilden yazdırırsın memuriyette 40 gün rapor hakkı var sene başında yenileniyor.
Gamzelialper Evet dogum iznim bitti 20 gun doktorum rapor verdı oda bıtmek üzere heyet almak istiyorum cok zor ama alan alıyo gercekten onu anlamıyorum ve hc bır saglık problemı olmamasına ragmn
Gulcem44 Heyet almanız çok zor ben buradaki devlet hastanesinden 10 gün özelden 10 gün sağlık ocağından 10 gün toplamda 1 ay uzattım ayrıca Doğumun Nisa’n ayında olduğu için o yılın yıllık iznini kullandım derken oğlum tam 5 aylıktı işe başladım özel hastaneler ücretli veriyor raporu
Gamzelialper Gulcem44 hangi hastaneler ücret li verıyor pekı hangı bölüm nasıl aldınz bnmkıde 5 aylk olsa yeter ztn baslıcam işe
Gamzelialper Gulcem44. Hangı devlet ve özel hastaneden 10 gun aldnz pekı hangı bolum ltfn yardmcı olur musunz😔