mrytkrr çok şükür 8 aylık oldu hiçbir sıkıntısı yok doktora götürdük hamileliğin ilk 3 ayında bulaşınca tehlikeli oluyormuş öyle dedi doktor hepimizin geçirdiği bir enfeksiyonmuş korkmayın dedi doğumda ya da hastanede bulaşmış olabilir takip edicez dedi 9 aylık olunca kan tahlili var ona da baktıracağım tekrardan