ilayyyr Kızlar merhaba bebeğim bugün 10 günlük oldu gece yaklaşık 3.30-4 saaate bir kalktı ben uyandırmaya çalışmadım. Normalde iki saatte bir uyandırmaya çalışıyordum ama çok zor uyanıyordu. Artık kendisi uyandığı zaman versem diye düşünüyorum bir sıkıntı olur mu acaba
Mavi3435 ilayyyr sakın öyle yapmayın şekerden uyuyor acıkır iki saatte bir zorla uyandırın poposuna vurun .burnunu kulağını oksayin
Mavi3435 Hepimiz uykusuz kaldık.2 saat sonraya alarm kurun.gidin yüzünüzü yıkayın yoksa çocuk emzirirken uyku gelir .iki saatte bir emzirmek şart
ilayyyr Mavi3435 yok ben uykusuz kalıyorum demedim normalde öyle yapıyordum ama herkes kendi uyanır artık uykusunu bölme dediler ben de gerçekten öyle mi acaba diye bugün bekledim 4 saate kadar uyanmadı o zaman yapmayım bir daha
Lalalac Bende onu dusunuyorum ilkinden Cok cektim diye. Ama alarm kuruyorum 2 max 2,5 saatte bir. 17 gunluk oldu. Gece uyuduguna sukrediyorum :) uyanmiyor ama altini degistirirken islak mendili degdirince uyaniyor anca oyle emiyor.