Merhaba kızlar 1 yıl önce sezeryan oldum amaliyattan sonra sadece bikez kontrole gittim herşey normaldi. Profesyonel bir şekilde spor yapıyorum 4 ay sonra agırlık çalışmayada başladım ama her spor sonrası amaliyat yerinde yanma kalçada agrı bacaklarda sızlama yaşıyorum. Sezeryan olanların böyle durumları varmı acaba yada artık canım acımıyor diyebiliyormusunuz amaliyat yerinze nasıl dikkat ediyorsunuz iç karnınız hemen iyileşmesi için neler yaptınız böyle agrılarınız oldugunda ne yapıyorsunuz fikrinizi alabilirim