merhaba kızlar bebeğim 4 aylık olmak üzere aslında 3. ayında başladı diş kaşınması ama bu aralar dayanamıyor yavrum çok kaşınıyor ağrısı da var ve ishal pişik. napalirim jel istettim ama gelmedi henüz calpol versem mi biraz daha önce hiç vermedim ağrısını keser mi ve 4 aylık bebeğe ne kadar verilir