buse_tetik Herkese merhaba, 4 aylık uyku düzenini nasıl kurdunuz acaba yardımcı olur musunuz?belli bir düzen var gibi aslında ama saatleri ayarlayamiyorum yardımcı olur musunuz? Gece uykusuna çok geç yatıyor saat 11.30 yeterli olmuyor gece uyumasi az oluyor yardımlarınızı rica ediyorum şimdiden teşekkürler herkese 🙏😊
Myagmurr buse_tetik akşam uykusuna yatıyor 8de sabah 7de kalkıyor. Kendi uyuyor emzik veriyorum ninni açıyorum kendi uyuyor hiç uyanmıyor mıkırdanıyor acıkınca mama veriyorum uykuya devam
Ipek222 buse_tetik düzen oluşturmak için en ideali 4.ay atak bitimi öneriliyor diye biliyorum bitti mi atağınız
MA1611 buse_tetik Aksam 9 da gece uykusuna geciyor 12 gibi mızırdanıyır mama içiriyorum hemen uyuyor. Sabah 6-6.30 gibi uyanıyor mama içiyor . 7.30 gibi yatıyor . 10 da uyanıyor . Sonra oyun oynuyoruz biraz 1 gibi öğle uykusuna yatıyor . 3 gibi uyanıyor. 4 te tekrar uyuyor. 6 da uyanıyor . Sonra zaten 9 da gece uykusuna giriyor. 3 ay 10 günlük şuan . 20 günlükken basladık gece uykusu en basından beri böyleydi. Uyanmadan hiç uyandırmadım bende .
buse_tetik Minigim38 bu gece aynı şeyi yasadik bizde heryerden bakıyorum araştırıyorum ama tıkanmış durumdayım artık
Minigim38 buse_tetik bende çözüm bulamadım her saat başı emzirmek çok yorucu oluyor uykusuz kalıyorum dinlenemiyorum sürekli meme meme ağzında alışkanlık oldu. Memeyi bıraktığı an uyanıyor emzikte tutmuyor
Myagmurr buse_tetik biz 3 aylıkken rutin oluşturduk hergün aynı saatlerde uyutmaya başladım. Bebekler rutin sever. Her sabah 7de uyanıyo yanıma alıyorum uyumaya devam edip 9da uyanıyor ikinci uyku 11:30 12:00 arası sonra 3de uyku ve 5de uyku sonra akşam 8de gece uykusu. Hergün aynı saatlerde uyuttuğum için alıştı 🤷🏻♀️ Daha yenide sallamayı bıraktım kendi kendine uyuyor artık saatleri gelince kendi uyuyor
buse_tetik Ipek222 yani şuan atak durumu yok, sanırım bu atak da gece uyku gerilemesi oluyor değil mi? Öyle ise dün gece ilk defa yaşadık bu kadar sık uyanma
Ipek222 buse_tetik atağın içinde oluyor evet mesela bizim belli bi düzenimiz vardı 8de uyutuyodum 1.30 gibi uyanıyodu kesin atak başladığından beri ya beşiğe koyuyorum 5 dk sonra uyanıyo hep üstümde veya memede uyumak istiyo ya da bi iki saate uyanıyo oluşmuş düzen de bozuldu o yüzden uyku gerilemesi bitsin öyle uyku düzeni oluşturun diyolar ben mantıklı buluyorum
sleepymom Myagmurr bizde 3 ay 21 günlük ayakta sallayarak uyutuyorum ve kundağı daha bırakmadık gece uykusundan önce rutin olarak bişeyler yapıyor musunuz yoksa direk uyutuyor musunuz
Myagmurr buse_tetik hayıırr kısa uyuyor yarım saat falan nadir 45 dk uyuyor 🤦🏻♀️🤷🏻♀️ Gündüz uykuları 1 saati geçmiyor kendi uyanıyor . Birde gece alt değiştirme yapmıyorum uykusu bölünüyor direk uyanıyor. Ve gece daha o uyanmadan mızıldanmaya başlayınca hemen mama veriyorum uykusu bölünmüyor karnı doyuyor uykuya devam
buse_tetik Myagmurr bugün saat olarak düzen yaptım öyle bir bakıcam denicem yani en azından umarım başarılı olurum 😊
buse_tetik Myagmurr 40 dk sonra pis pis ile uykuya dalamiyor mu peki sallama ile benim kızım bazen devam ediyor destekli
Slakyz Myagmurr 2, 2.5 saat ayakta nasıl kalıyor benim bebeğim de kısa uyku yapıyor 1 saat sonra uykusu geliyor durduramıyrm
Myagmurr buse_tetik hadi inşallah bigünde olmaz devamlı ısrarla aynı saatleri deneyin tabi onun ne zaman uykusu geliyorsa ona göre saat planlamak önemli inşallah alışır😍 benimki geri dönmüyor uykuya bir anda pat diye gözlerini açıp full enerji uyanıyor yüzüme baktığı gibi gülüp eğlenmeye başlıyo 🤦🏻♀️ Uyku sersemliği yok hiç
buse_tetik Myagmurr tabiki birgün de olmaz ama bir suredir bazı uykuları aynı saat de akşamı düzeltmek brnim hedefim inşallah
Emmosch Gece benimki de erken yatmıyor,en erken 23.45 bazen 12 bazen 1.00,düzen kuramadık henüz,bir de atak döneminde şu an daha sık kalkıyor,uyuduktan kısa bir süre sonra uyanıyor tekrar pışpışlıyorum falan,atak bitince düzelir inşallah yavrukuşum 🥴
Mikayla buse_tetik 4 ay atağındayız 4 gundür. Şu zamana kadar kendi uyku düzenimiz vardı ama 4 gundur malesef yok öğlen uykusunu yarım saat uyudu 2 saattir kendı kendıne uyumasını beklıyorum ağzında emzikle. Uyudu ama kac dakıka sürecek merak içerisindeyım. Normalde en az 2 saat uyurdu öğlen uykusunu. Atak haftamız bıtınce yenıden eskı duzenımıze donmeye calısacagım😂