Kızlar merhaba bebeğim 13 aylık. 5 ve 8 aylarda bexsero menenit aşısi oldu.doktoru 3.doza nimerniks diyor fakat hemşire hayır tekrar bexero olacak diyor. siz neler yaptırdınız acaba, doktor yada hemsire hangisi karıştırıyor. Yoksa ikisi de aynı şeyi mi söylüyor 😂