efnn ay ev çok sıcak zaten yapma gözünü seveyim kendin kat kat giyinip durabilir misin o sıcakta 🤦🏻♀️ Ben evimde tişörtle rahatça geziyorken kızımı ince uzun kollu bir zıbınla bırakıyorum yazık sıcaktan çok huzursuz olur çocuk. Bir de doktor bize demişti çok sıcak olursa eviniz sıcak soğuk dengesini şu an ayarlayamaz üşütür demişti. En iyisi 22 derece. Benim evim de çok güneş alıyor gündüzleri 25-26 dereceyi buluyor açıyorum pencereleri hem temiz hava giriyor hem de evin sıcaklığı dengeleniyor. Maşallah kızım daha hasta olmadı