Benim kızım şu an 6 buçuk aylık ve ilk günden beri silikonsuz emmedi 1 aylık kontrole gittiğimde doktor biraktir gaz yapar dedi tam 10 gün o ağla ben ağla bırakmaya çalıştık her yerim yara oldu uçlarım ama ağlaya ağlaya emzirdim yeter ki tutsun diye sonra 3 gün boyunca hiç ama hiç almadı en son bende beni emmeyi bırakacağına nasıl ederse emsin dedim çok şükür şu an silikonla da olsa emiyor o zamanlar çok kafama takıyordum ama inanın hiç de o kadar buyutipecej bi mesele değilmiş size tavsiyem bırakmaya çalışın tabi ama bırakımiyorsa da kendinizi üzüp takmayın bence tek sıkıntı dışarıya giderken her zaman yanımızda taşımak