Ncl12345 Merhabalar 17 günlük bebeğim var. Sağlık ocağı monovit d-vit d vitamini verdi. Çok şikayet duydum onunla ilgili verip vermemek arasında kaldım. Siz bu konuda ne yaptınız? Bilgi ve tecrübenize ihtiyacım var.
Nslhn5561 Ncl12345 durumunuz varsa özel alın sağlık ocağının verdiği ne D vitamini ne de kan ilacı hiç iyi gelmedi bebeğime
edabolukbasi Nslhn5561 bu kadar şikayet varsa neden hala veriyorlar ki çile çekiyor bebekler anlamadım gitti
edabolukbasi Ncl12345 bi kere kullandım o gün kabız oldu direk çöpe atıp tavsiye üzerine ocean aldım kabızlık olmadı
Ncl12345 Yenidoğan Bebeğe de kullanılıyor mu hanımlar. Bilmiyorum ben pek doğru bulmadım sonuçta bebek çok küçük
rege2105 Ncl12345 bizim çocuk doktorumuz kullanmayın diye tembihledi bizi özellikle. İçinde paraben var diye . Yine sağlık bakanlığı onaylı olan Tera d3 kullanıyoruz. Bebeğimiz doğduğu günde muayene eden çocuk doktoru kullanmayın dedi.
Perianasi Genelde kabızlık yapıyor deniliyor ama bizde hiç öyle birşey olmadı . Maşallah kaka bezi değiştirmekten yıldım 😁😁🤣
Ozge_5555 Ncl12345 bnde ilk başta onu kullandm ama bebgim onu içince huzursuz oluyordu gaz mi yapıyordu bilmiyorum birde onun içinde paraben var diyorlar sonra ocean aldım onu kullanıyorum
kbra-10 Ozge_5555 bizimkide aynı şekilde huzursuz 3 4 gündür vermiyorum yarın doktora danışip Alicammm vermediğim zamanda huzursuzum kendim ama onun canı yanmasın yeter ki diyip vermiyorum 3-4 gündən bir şey olmaz herhalde
Nrc-2 Ncl12345 ben kullandım gayet memnundum eşim aile hekimi kendi çocuğuna uygunsuz bişey kullancağını düşünmüyorum😁